Minu õpileping on vastus esimesele ülesandele.
Teema – Alustasin oma õpinguid sel aastal informaatikaõpetaja magistriõppes haridustehnoloogia suunal ning töötan ka koolis esimest aastat informaatikaõpetajana.
Eesmärgid –Soovin omandada uusi teadmisi ja oskusi, mida saaksin oma igapäevatöös rakendada. Minu õpiprojekti eesmärkideks on kursuste loomine, nende parem ülesehitus, erinevate keskkondade kasutus ja vastavale vanusegrupile parimate keskkondade valimine. Soovin end põhjalikumalt kurssi viia, et õpilastel oleks põnevam.
Strateegiad – Osalen kõikides loengutes, teen vajalikud ülesanded. Osalen aktiivselt rühmatöödes. Mulle meeldib omada nii reaalset kui virtuaalset to-do listi. Paberile kirjutamine annab võimaluse hiljem tehtud ülesandeid maha kriipsutada ja see on tunduvalt motiveerivam kui arvutis. Aga Google tasks on mul arvuti ja telefoniga kõikjal kaasas ja kui tekib vaba hetk, siis saan kohe asuda kirjapandud ülesandeid tegema hakata.
Vahendid/ressursid – Vahenditeks on varasemalt kogutud materjalid, õppejõudude poolt jagatud materjalid ja teadmised, lisaks kontakttundides võimalus luua kontakte kursusekaaslastega. Erinevate tehnoloogiate kasutamine.
Hindamine – Tulemuseks on oma kursuste loomine. Portfoolioga alustamine, sest ma leian, et informaatikaõpetajana ei saa ma viimases loengus öelda, et see on valmis. Keskkondi tekib juurde ja uuenevad – mina õpetajana pean ajaga kaasas käima. Pidev portfoolio täiendamine näitab arengut, kui suure motivatsiooniga ma ennast täiendan.
Üks kommentaar “Õpileping”